Poslanci včera ve středu schválili letošní armádní mise v zahraničí. Pro hlasovalo 105 poslanců, mezi nimi čtyři sociální demokraté. Proti bylo 66 poslanců. Vláda se snažila plán protlačit za každou cenu, protože jinak by se stovky českých vojáků musely do března vrátit zpět do vlasti. V prosinci poslanci KSČM a ČSSD původní koncepci zamítli a nynější verzi opozice kritizovala. Bohužel ČSSD opět ukázala svou pravou tvář! Agresoři mohou s účastí českých vojáků opět počítat!
V minulých dnech vyšel na pravicovém zpravodajském serveru Aktuálně.cz článek redaktorky Lenky Smyčkové Komunisté útočí: Vymýváte dětem mozky, vyčítají školám. Článek - ostatně již svým názvem - má zjevný pogromistický nádech. Autorka, studentka mediálních studií a žurnalistiky na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně, která o sobě ve svém profilu píše, že ráda pobývá na plážích, v horách a vinných sklepech , předvedla výkon plně odpovídající jejím zálibám.
Člověk by neměl zapomínat. Zvláště v době velkých slibů před volbami, ale nejen tehdy. Člověk by si v době, kdy sociální demokracie drží mediálně standardu boje proti reformám, proti radaru, proti vojenským misím a tváří se jako zastánce obyčejných lidí a míru, měl uvědomit, co je sociální demokracie vlastně zač. Nemluvím o řadových členech, mluvím o místě strany jako takové, o jejich funkcionářích...
Rok 2008 byl rokem, ve kterém došlo k výraznému nárůstu projevů antikomunismu, neonacismu a rasismu v naší společnosti, na stránkách denního tisku, v programech veřejnoprávní televize i přímo v ulicích našich měst. Došlo k útokům pravicových extrémistů na romské obyvatelstvo, na cizince a představitele jiných politických názorů, byli jsme svědky potyček neonacistických skupin s českou policií.
Přetiskujeme článek z jednoho blogu (buki.blog.cz), který se kriticky staví k iniciativě NE ZÁKLADNÁM. Ačkoli se jeho autor neztotožňuje s komunistickými myšlenkami, jedná se o zajímavý pohled veřejnosti na organizaci, která se nejprve přiživila na kampani organizované KSM a KSČM a následně se projevila silně antikomunisticky a fakticky se i zapojila do perzekuce Komunistického svazu mládeže po jeho zákazu MV ČR tím, že KSM vyloučila z iniciativy.
Lidové hnutí proti EU vzniká z potřeby občanů České republiky postavit se Evropské unii a dopadům její existence v jednotlivých oblastech života společnosti. Cílem Lidového hnutí proti EU je mimo jiné informovat obyvatele České republiky o skutečném charakteru Evropské unie a její imperialistické, protilidové a protidemokratické politice:
Představme si majitele staršího automobilu. Není to složitá představa, protože v průměru věk vozidel, která jsou u nás provozována, dosahuje nějakých čtrnácti let. Co se však děje v momentu, kdy se tento majitel rozhodne svého vozu zbavit? Nebo lépe řečeno, co vše mu zákon umožňuje, jaké klacky mu hází pod nohy a jakými sankcemi hrozí? Logicky první možnost, která našeho motoristu napadne, je svůj automobil prodat. Od příštího roku zde ale padne kosa na kámen, neboť převody při prodeji starších aut budou vedle běžných úředních plateb zatíženy také údajně ekologickým poplatkem, hrazeným novým vlastníkem. Ten ve své maximální podobě dosáhne deseti tisíc korun a v podstatě tak snadno překoná i cenu, za kterou je automobil prodáván. Tím se víceméně okruh potenciálních kupců limitně blíží nule a náš majitel-motorista musí hledat novou cestu, jak s automobilem naložit. Nu není nic jednoduššího, než vůz odhlásit z registru motorových vozidel a tak jak se to dělalo tradičně po mnoho desetiletí zpátky, jej rozebrat na šrot a ten za několik tisícikorun zpeněžit ve sběrně.
Naši dědové by se divili. To, za co bojovali a co realizovali, co považovali za přirozené pro naše země v 21. století, je zahrnuto zřejmě pod jakousi "kletbu komunismu". V 21. století není samozřejmostí finančně, časově i místně dostupná ekologická veřejná hromadná doprava. Naopak ... jen pražská MHD se za posledních 20 let zdražila z 1 Kčs na 26 Kč a další zdražování by rád dopravní podnik připravil. Praha totiž s vidinou krátkodobého zisku prodala své výdělečné podniky a musí společně s řadou půjček na projekty omezovat provoz i již dostavěných úseků metra... Nejen... Ekologičtější vlaky jsou dražší než autobusy, tisíce kamionů místo po železnici brázdí silnice, sítě hromadné dopravy finančně zdražují i přes aktuální pokles cen ropy. Tato komodita se ostatně týká i dalšího bodu...
© Komunistický svaz mládeže
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 4.0 Mezinárodní License .
Copyright © 2025 Your Company. Joomla templates powered by Sparky.