Úvodní stránka arrow Návštěvní kniha Sunday, May 26 2013  
Kdo jsmeKontaktujte násKalendář akcíOdkazyInternationalNávštěvní kniha
Advertisement

Návštěvní kniha

Napsat vzkaz


tfk    17 květen 2009 00:05
jj revoluci ale jak jí provést samy dva na to nestačíme je nás dost aby sme dokázaly svrhnout vládnoucí režim

Jarodlsv Zeisberger    17 květen 2009 00:02
RE: peter karmasinec
to ti rád odpovim protože to o nás vyšlo najevo ale pokud je zločin zabít někoho politicky nepohodlného tak neodsuzuj jenom komunismus a stalina odsuzuj take bushe a celou ameriku která má za své kapitalistické existence více mrtvích než komunismus jenže ta to nikdy nepřizná

erios    15 květen 2009 08:10
vsichni by jsme si meli uvedomit co se tady vlastne deje!Jaky je bordel v tehle republice,zorganizujme prevrat a posleme ty kapitalisticke s.... tam odkud prisly!

peter karmasinec    14 květen 2009 17:33
prečo bol josif stalin sialeny vrah???prečo komunizmus mal cca 100 milionov obeti po celom svete?prečo rusi hodili masovu vraždu v polskej katiny na nemcov ked to boli nkvd?

tfk    11 květen 2009 22:10
Heledte z názorů některejch z vás se mi chce brečet řešíte tady nějakej starej a novej komunismus ale tohle podle mě není na pořadu dne nejdříve by sme měli vyřešit jak se zbavit kapitalismu a pak až jak vybudovat komunismus novodobé ery. A ještě nechápu ty z vás kteří tvrdí že teď se maj dobře a co jim je po ostatních takovejm lidem bych přál aby uklouzli v zimě na náledí zlomili si nohu a ostatní lidi by kolem nich codily taky bez povšimnutí. a z toho vyplívá že nejhorší vlastnost člověka je BEZOHLEDNOST protože člověk je tvor společenský a to kapitalismus rozhodně není

Boris    06 květen 2009 19:24
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Hanzely,moc dekuju za tvuj nazor,jsi jeden z mala ktery se dovede bavit normalne...kazdopadne,tobe a jinym s podobnym,nebo stejnym nazorem bych chtel jenom rict,ze ve vsem porad vidite ten STARY komunismus!Nerikam ze v necem nemas pravdu,samozdrejmne jsou i nektere veci ktere se ani me samotnemu nelibi...ale co chci rict...zkusme se podivat trosku do budoucna,opravdu si nemyslim ze se tady opakovala minulost v podobe(zinscenovanych procesu,zavirani lidi pro jejich nazor,zavirani hranic,atd...)cely problem je opravdu v tom ze naprosta vecina lidi jeste nezapomela na to co se tady delo,ono urcite na to zapomenout jen tak nejde,s tim souhlasim...na druhou stranu tu dobu jsem nezazil,takze opravdu do detailu zabourat nemuzu...to co jsem napsal v minulem vzkazu byl pouze muj nazor,ktery nevypliva jen z mych ust......jeste me docela prekvapila tva veta o tom ze se v soucasne dobe mame nejlip...tak tady s timhle opravdu souhlasit nemuzu!Jak vubec nekdo dokaze rict ze je tady nejaka demokracie?me to tak opravdu nepripada...ten dnesni system neni o nicem jinem nez o vykoristovani,tvrde korupci a hlavne tezkeho kapitalismu...jen si vem,ze ti nahore,kteri by meli tento stat drzet v klidu a pohode,se pouze navzajem uplaci,dosazuji sve zname na docela tezke posty,kazdym rokem vzrusta nezamestnanost,vsechno co se tyce cen za jakekoliv zbozi tyce jde stale nahoru a nahoru...tak proc kdyz chcou neustale zdrazovat(a to uplne vsechno),tak proc k tomu neprispusoby mzdy?nezlob se na me,ale zit tzv.z ruky do huby je v dnesni dobe opravdu dost obtizne!!!a co je na tom to nejlepsi,ze politici si muzou svoje platy zvysit kdykoliv...tak to mi potom rekni o cem tohle to je???Jeste bych chtel podotknout na to jak si psal o tom ze at si kazdy vyslape svou cestu...fajn,jsou lidi kteri jsou na tom v tehle dobe opravdu spatne,a tyhle lidi ja osobne uznavam,dokonce i v mem pripade...o vse jsem se musel postarat sam,nikdo pro me nehnul ani prstem,ale to je presne ono co me postavilo na nohy a to nejen me!Za to na druhou stranu znam i ty kteri jsou docela zazobani,zivot maji zajisteny,vsechno za ne delaji maminky,tatinkove atd...mno a primo s takovych lidi vznikaji nekteri nasi politici!Kazdy mysli jenom sam na sebe,snazi si pro sebe nahrabat co nejvic jak to jde...ale co ti ostatni?kteri opravdu potrebujou praci,penize,nebo jakoukoliv dalsi pomoc?S prominutim na ne v dnesni dobe kazdej SERE!!!Proto si opravdu nemyslim ze se za celou dobu ČR nebo ČSR mame nejlip...ale jak rikam,je to pouze muj nazor za kterym si stojim...

Hansel    06 květen 2009 16:12
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Borisi, když jsem si přečetl tvůj názor, tak jsem se okamžitě utvrdil v tom, že jste jako strana nebo svaz na stejné inteligenční úrovni jako dělnická strana apod. To znamená argumenty, které jsou jako přečtené z nějakého manifestu..Dělnická strana je xenofóbní a tlačí na hloupé lidi populisticky co se týče romů...A prý tak špatné demokracie. A vy děláte přesně to samé..Oháníte se tím, jak prý jsme se měli dobře. Jistě, byli větší jistoty v životě, to že jsi měl za každé okolnosti práci je skvělé...Jenže ve světě jde o to aby se každý sám probojoval tam kam se probojuje, nikdo ho nemá vodit za ručičku...Každý má stejnou možnost dosáhnout vzdělání a podle vzdělání být ohodnocen, inteligence dělá národ...k čemu my je pocit, že nemůžu mít víc, když k životnímu standartu víc potřebuju?...Radši budu držet, jak ty říkáš, hubu a krok a obětuju svobodu kvůli tomu aby měli všichni stejně? To jak píšeš, že prý pár lidí pozavírali a že měli držet hubu, to snad nemůžeš myslet vážně, Lidé mají žít ve svobodě a nikdo by neměl vytvářet atmosféru strachu tak jak to umí jedině totalitní režimy!!! My se teď máme nejlíp za celou dobu naší československé či české republiky, a jestli jsi to nemyslíš tak prosím nahoĎ mi argumenty...Možná pak vyrosteš z těch tvých názorů jako já, a staneš se fanouškem volného trhu, a hlavně LIDSKÉ SVOBODY...

Boris    06 květen 2009 12:54
jeste bych se chtel zeptat na nejakeho admina,nebo nekoho kdo ma nastarost tyhle stranky...je tu nekdo takovy?

"ptejte se..."

Boris    06 květen 2009 06:34
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Urcite souhlasim s Davidem!Pokud v nedaleke dobe se se alespon trochu nepokusime neco tady s timhle tim tzv:DEMOKRATICKYM systemem udelat,vsechno pujde do hajzlu...kazdej na komunisty nadava jake to byly svine atd...ale taky si uvedomte jak jsme se kurwa meli dobre!!!A pokud vam jde o to ze v davne dobe par lidi pozaviraly...tak co?Kdyby drzeli s prominutim hubu,tak byl klid!V dnesni dobe opravdu pochybuji ze by se nekdo k vuly nazorum zaviral,mucil,vyslichal atd...doprdele,zkuste se vsichni vzpamatovat a zacit KONAT!PRece tu nechceme zasrane kapitalisty s jejich tzv demokracii a uz vubec ne prichazejici fasisty!Vzdyt jde prece o nas...o nas mlade!!!

Kerberos    05 květen 2009 23:56
No tak? Jste přeci komunisti, ne? Považujete se za vrchol dějin, tak by vás snad lehoučká otázka: "Kde hodláte vzít peníze na realizaci svého programu?" neměla rozházet, ne? Podruhý vás už zrušit nemůžou, takže klidně můžete přiznat, že byste to zase ukradli lidem, které byste pak "za to" navíc pozavírali nebo popravili.

Gery Weschke    04 květen 2009 21:15
Rád bych vám, mladí komunisté, vyjádřil svůj soucit s tím, že by vaše strana měla být postavena mimo zákon. To je opravdu špatné.
Správné by bylo, pověsit vás, vy svině, všechny do jednoho, tak jako to dělali vaši idolové s těmi, kterým se nelíbila nadvláda KSČ za minulého režimu.
Mor na vás, takový ksindl aby člověk pohledal!

Josef Skoda    02 květen 2009 22:31
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
No já myslím, že to není úplně špatný. www.komunistijsouprasata.cz

Kerberos    29 duben 2009 21:18
Tak jsem si pročetl ten váš program. Může mi někdo tak nějak stručně říct, kde na tohle všechno hodláte vzít prachy?

Vojtěch V.    20 duben 2009 13:48
Pravý Konzervativec-reakce
Bohužel, v mnoha případech je to tak jak říkáš. Souhlasím s tím, že se mladí komunisté dělí na několik podskupin, byť úředně nijak nerozlišených, ale každému vnějšímu pozorovateli musí dojít, že se KSM doopravdy dělí. Nesouhlasím však s tvým dělením, osobně si myslím, že existuje i pár dalších skupin, než ty dvě jenž jsi popsal. Rád bych se pokusil nastínit mé vnímání rozložení KSM tak, jak to vidím já: Za prvé jsou to obě skupiny jmenované pravým konzervativcem,
Za druhé existuje skupina lidí, kteří jsou seznámeni se všemi četnými problémy komunismu, ale nejsou k nim lhostejní tak, jako mnozí jiní (Ať už samotní komunisté, nebo ti, pro které je komunismus CELÝ něčím špatným, lidé, kteří nepříjmají možnost jakékoliv alternativy sociálního státu) Osobně jsem příznivcem komunismu, dokáži si představit dobře funující komunistický stát, jehož představitelé by byli ochotni učit se z chyb svých, i svých předchůdců. Otázkou již zůstává, nakolik komunistický by tento stát byl. Komunismus v mnoha lidech vyvolává představy nesvobody, zla, nedostatku... nutno zdůraznit, že komunistické režimy byly a jsou symbolem těchto negativních zkušeností.
Lidé této třetí skupiny však bývají přemýšliví a musí vědět, že takovýto plán, program nemohou sestavit na koleně. Musí se začít budovat na základech, stabilních základech a hlavně- na správné(levé) ulici. Nejen proto nechápu, proč nebyla v minulých letech přijata Palasova myšlenka levého bloku... vždyť komunismus, takový jaký ho známe nemá budoucnost!!! Protože už nemám čas na další rozepsání se, omluvím se, že jsem tolik odbočil od témata, které jsem chtěl rozebrat ze začátku. Při zápalu psaní jsem se nestíhal pořádně kontrolovat, tudíž jsem psal i o mnoha věcech, o kterých jsem se zmiňovat nechtěl, ale za každým svým slovem si stojím... Komunismus s lidskou tváří bohužel není komunismem! S pozdravem...

Oldřich lachout    18 duben 2009 11:40
Navštivte Rudé listy na www.lachout.eu ať jste trochu více v obraze.Oldřich Lachout, KSČM Strakonice

jaroslava    16 duben 2009 20:51
Nebudu se zbytečně rozčilovat nad arogancí a drzost s jakou vy komunisti pokračujete v očerňování účastníků tzv. třetího odboje, ale zůstávám nad tím stát s otevřenou hubou. Navrhuji Vám pro začátek přečíst si např. knihu Nesmiřitelní-Hory Hostýnské. Snad se Vám udělá z Vašich stranických předchůdců z let padesátých dostatečně zle.

David    13 duben 2009 23:17
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Podle mě je NUTNÉ zastavit hrozbu která vychází z dělnické strany!!!Jsou pro radikální řešení nedávají místo pro demokracii!!!Jejich předseda doslova SLINTÁ po místě v poslanecké sněmovně ZASE DALŠÍ Z TĚCH KDO TAM JSOU JEN PRO PENÍZE!!!Minulí týden mě zaujal článek Obět Doby-Ludmila Brožová Polednová-aslias ,,JUSTICNI VRAZEDKINE¨.Pokud vím tak Milada Horáková byla ve straně ČSNDS-Československá národní demokracie-v Německu se z takové jejich strany později vyklubal fašismus!!Dnes všichni říkají JUSTICNI VRAZDY PROCESY-at se kouknou dnešní kapitalisti,liberalisti na sebe!!!Dosazování kamarádů do funkcí....úplatky.....HNUS!!!Jak to řekl soudruh ze Slovenska MUSI SE OBNOVIT STARY SOCIALISMUS NEBO VYBUDOVAT NOVY!!!K tomu se více prohloubila HOSPODARSKA KRIZE!!!Za chybu jednoho manažera zaplatí prolétáři a oni co?!Kradou HNUS,k tomu říkají že zchudli kolik pouhé 4 miliardy jako MULTIMILIARDAR Klenner a takovej kopáč v dole co má říct on ruce plné mozolů poctivě pracuje a nemá pomalu ani na chleba těžko vyjde s penězi v dnešní době....MUSIME UDELAT REVOLUCI!!!A BUDOVAT SOCIALISMUS!!!

TFK    31 březen 2009 21:27
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
soudruzi
rád bych vás upozornil že dokud tu budeme mi tak kapitalizmus nezvítězí a také bych rád upozornil na hrozbu pravicové strany DS která ohrožuje socializmus v plné míře a proto vyzívám jednejme dokud je čas čekám vyzvěte Jihlava je s vámi pokud bych mohl nějak pomoci naší věci napište mi na e-mail TFK222@centrum.cz

knihovna    19 březen 2009 16:59
Vybrali jsme Vami vydavane stranky http://www.ksm.cz/ jako zdroj, ktery by mel byt uchovan do budoucna a stat se soucasti ceskeho kulturniho dedictvi. Chceme Vas poprosit o uzavreni smlouvy , ktera umozni jejich zpristupnovani z archivu prostrednictvim internetu. Alternativne muzete vystavit obsah Vasich stranek pod licenci Creative Commons . Vice informaci o Creative Commons a navod k jejich aplikaci najdete zde . Pokud se rozhodnete pro variantu Creative Commons, zaslete nam prosim strucny email s oznamenim.
Spolupraci s nami ziskate jistotu, ze obsah Vaseho webu bude nekolikrat rocne archivovan a zustane uchovan i pokud bude v budoucnu cinnost stranek ukoncena. Zaznam o strankach se stane soucasti katalogu Narodni knihovny a bude zarazen do Ceske narodni bibliografie.
Snaha archivovat a nasledne zpristupnovat elektronicke online zdroje je v soucasnosti celosvetovym trendem. V Ceske republice se touto problematikou zabyva projekt WebArchiv .

Prokop    01 březen 2009 09:15
dobrý!

podmienkou členstva je vek do 35 rokov, bohužel, je mi více

ale som rád že sa nájdu komunisti, kéž by se vám povedlo vrátit socializmus spet alebo vybudovať nový


303
vzkaz v knize
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Partneři:
http://www.kscm.cz
http://www.sosstudent.cz
http://www.kubadnes.cz
Top of Page Powered by Mambo Open Source
© 2013 Komunistický svaz mládeže
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.