Úvodní stránka arrow Návštěvní kniha Saturday, October 21 2017  
Kdo jsmeWho we areKontaktujte násKalendář akcíOdkazyInternationalNávštěvní kniha
Advertisement

Návštěvní kniha

Napsat vzkaz


František    11 červen 2009 18:52
Bohužel s Alešem musím souhlasit, že tlak medii vůči komunismu a obdobnému smýšlení je obrovský. Bohužel, ale chápu proč tomu tak je.

Pokud člověk aspoň trochu sledoval a sleduje v posledních letech programový obsah české televize, tak jasně vidí zvyšující se tlak diskreditace komunismu. Podle mého je to dáno obavou současných vedoucích politických stran že vliv komunistů pomalu ale jistě začíná znovu stoupat. I lidé co v 89 věřili že bude lépe pochopili že tomu tak není a za současné situace ani nebude. Problém tkví v tom, že leč veřejnoprávní televize je scela pod kontrolou vládní moci. To se sice ještě nějakou dobu nezmění, avšak těší mě když vidím jejich bezmocnost, kdy už musí sáhnout po takových věcech jako je proces Milady Horákové. Může to znamenat jen jedno. Dochází jim medialní munice a vytahují posledních pár nábojů. Sem zvědav co bude pak. Třeba by mohli začít dávat týdení dokumenty o kuponové privatizaci či českém zemědělství. A co třeba takhle dokument o managerech státních podniků. To by byly zajímavé témata na televizní pořady. A o dost aktualnější něž to co vidíme teď. Jakoli mohlo být co se dělo špatné lidem to život nevrátí.

Můžeme to odsoudit nadávat či brečet ale my žijeme teď a měli bychom řešit současné problémy a né se pořád zaobírat něčím co už stejně nezměníme i kdybychom sebevíc chtěly.

Aleš    11 červen 2009 17:05
Dobrý den Františku.

Velice mě potěšil Váš ( tvůj ) inteligentní a vysoce demokratický názor.

S komunistickou stranou čech a moravy je to přesně tak jak říkáte. Jedná se o 3. nejsilnější parlamentní stranu, se stálou podporou +- 14% procent obyvatel. To co se dnes děje, ta ignorace a ta zášť krmená medii vůči této mase občanů je v přímém rozporu s demokracií.

Každý přemýšlivý člověk, který se zajímá o komunisty, o Marxovy a Leninovy myšlenky moc dobře ví jak se věci mají.

Komunisté jsou dalecí nějakým marketingovým kampaním, lživým reklamám a falešným značkám. To je jedna z věcí která mi na tomto levicovém proudu imponuje. Vím, v některých případech je tento postoj kontraproduktivní. Přichází mi na mysl věta, kterou jsem si přečetl v jednom článku ( možná právě zde, na webu ksm ). Ta věta zní: " Mohou nás zakázat, mohou nám vzít cokoliv, ale jakmile se vzdáme marxismu - leninismu, příjdeme o všechno".

František    11 červen 2009 14:43
Zdravím

Jsem tady poprvé a teprve se rozhlížím, ale nad některými věcmi mi zůstává rozum stát. Jednak když tady začnou rádoby liberální demokraté říkat jak by zakázali všechny komunisty apod. Myslím si že komunismus a demokracie se navzájem vůbec nevylučují spíše naopak už z podstaty slova demokracie. To co mě hrozně vytáčí že ti pravicoví demokraté se usilovně snaží komunisty zakázat. Tomu se říká svoboda? Další věc komunisté jsou třetí nejsilnější demokraticky zvolenou stranou to znamená že zastupují velkou skupinu lidí a proto by se měli ti ostatní konečně zamyslet a začít se zástupci lidu spolupracovat. To se samozřejmě děje celou dobu jen se za to všichni a nevím proč stydí a na oko říkají že to tak není.

Jinak nevidím důvod proč by nemohlo existovat sdružení mladých komunistů. Právě naopak když v dnešní době čím dál tím více mladých spíše vysokoškolsky vystudovaných začíná chápat že pro normální lidi aby se měli dobře není kapitalismus ta správná cesta. Příjde mi spíše ne zcela vhodně prezentováno toto sdružení a to jak písemně tak i vzhledově viz. Design těchto stránek opravdu může až příliš a zbytečně evokovat v některých nesprávné pocity. Ale je to jen můj názor. Jinak se kloním spíše na stranu příznivců KSM.

S pozdravem Práci čest a světu mír J FC

Boris    11 červen 2009 06:29
:-D :-D :-D....Tak to teda nemelo chybu!!!

Aleš    10 červen 2009 22:20
Gery, otevřít si trestní zákoník je věc jedna. Pochopit zákony je věc druhá. Bez právnického vzdělání se zákony těžko chápou. Jistě jsi si vědom i existencí Ústavy, LZPS, kde je svoboda názorů garantována. Konrétně na LZPS se podíleli vysokou měrou komunisté ( oproti tomu pravičáky byla označována za plevel Ústavy ). V těchto dokumentech, které jsou navíc "nad zákony" je garantována svoboda názorů.
Zajisté jsi si všiml dnešního trendu, kterým je primitivní antikomunismus. Vysvětli mi, jak chápeš fakt, že dosud nebyla komunistická strana postavena mimo zákon. Máš pocit že jde o nedostatek politické vůle? Ano, dá se to vysvětlovat různě, ale nejblíže realitě bude fakt, že komunistické myšlenky prostě mimo zákon postavit nelze.

Tvé povzdychnutí ( opakované ) o šibenici je jen důkazem, jakým "demokratem" ve skutečnosti jsi.

Nic není tak jednoduché jak se zdá a je škoda, že si to ve svých 34 letech stále neuvědomuješ.

Uvědom si, že veškerá demokratická práva jsou dílem levice ( hlavně té revoluční, komunistické ). Chceš li být skutečným a nepokrytým odpůrcem levice, vzdej se volebního práva, státního důchodu, sociálních dávek, bezplatného školství a zdravotnictví, odmítej pracovní zákoník a podporu zaměstnanců ze strany odborů.
Práci čest!

Gery Weschke    10 červen 2009 22:02
Pro soudruha Jana: nejsem puberťák. Je mi 34 let a vím, co komunisté dokážou...

Gery Weschke    10 červen 2009 21:59
Vážení a milí soudruzi.
Jelikož jsem zde byl nařčen z toho, že neuvádím, co mi na vás vadí, odpovím Vám. Zákon o protiprávnosti komunistického režimu a o odporu proti němu (zákon č. 198/1993 Sb.) je zákon přijatý Parlamentem České republiky dne 9. července 1993, který odsuzuje komunistický režim v Československu. V platnost zákon vstoupil 1. srpna 1993, uveřejněn v částce 51 roku 1993 Sbírky zákonů na straně 1010. Taky u nás existuje Trestní zákon. V něm se mimo jiné mluví o tom, že podle § 260 trestního zákona týkající se podpory a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka, je podpora komunismu trestná.
Vadí mi, že ještě nikdo vás zmetky nedostal do basy nebo na šibenici (což už se bohužel asi nestane). Nikdo nemá na svědomí víc životů, než komunisté.
Stačí?

erios    10 červen 2009 11:14
Zdravim soudruzi...chtel bych reagovat na Alesuv napad...opravdu by nebylo lepsi sepsat petici proti zakazu KSM?Navic...kazdy jsme z nejakeho kraje a proto si mylsim ze tech 1000 podpisu by jsme ziskaly jako nic...

Aleš    10 červen 2009 01:59
Teď nevím jestli má cenu reagovat.
Samozřejmě že jsem nemyslel, že by měl za tyto zmiňované podvody dostat trest smrti.
Vždyť on za ně přece ani obžalován nebyl, jelikož už za ně byl odsouzen za první republiky a trest si odseděl. Mě šlo jen o to, že tam z každého udělali mučedníka, ale konkrétně Pecl byl 2x trestaný a odsouzený, ale to nebylo nijak komentováno. Naopak komentář byl v tom smyslu že si komunisté vybrali uspěšného podnikatele.
Už chápeš na co narážím?

haiins    10 červen 2009 00:22
ALEŠ.JEŠTĚ. TY PÍŠEŠ ŽE PECL NEBYL ODSOUZEN ZA TY PODVODY,ALE CO TY OSTATNÍ NEVINNĚ ODSOUZENÝ !!!

haiins    10 červen 2009 00:19
ALEŠ.JASNĚ A I GDYBY MĚL PODVODY TAK HNED TAKOVÉ TRESTY?KDE BY PAK MĚLI BÝT VŠICHNI CO TY SVINSTVA ZA TĚCH BOLŠEVIKŮ ĎÁLI CO NEVINNÝCH LIDÍ ZEMŘELO ATD...A TO TA MILADA HORÁKOVÁ MĚLA TAKOVÉ PROHŘEŠKY ŽE MĚLA ZEMŘÍT? A SAMOZŘEJMĚ NEJEN ONA.

Aleš    09 červen 2009 23:56
Gery, jasně vidím, že jediný propagátor násilí a protiprávního chování jsi tady ty.

haiins, přesně tak, všichni příznivci tohoto překrouceného sviňstva které v těchto dnech odvysílala "veřejnoprávní" televize se styďte.
Naprosto zcestné a neobjektivní komentáře absolutně znehodnocují historickou hodnotu tohoto díla.

Jeden z příkladů.
Při výslechu Pecla. Otázka prokurátora: "Živil jste se vždy poctivě?"
Odpověď obžalovaného: " ano"
Reakce prokurátora: " tady mám záznam o tom, že jste byl odsouzen a vězněn v roce 33. za to že jste podvodně vymámil 97 000 a v roce 36. jste byl odsouzen za zpronevěru 900 000".

Tohle proběhlo v dobové reportáži. Následoval komentář z dnešní doby, s nadějí jsem očekával vysvětlení toho, zda byl Pecl odsouzen za první republiky či nikoliv. Jediné čeho byl schopný onen "historik" bylo tvrzení že byl Pecl vybrán jako exemplární příklad úspěšného podnikatele. Všechny ostatní komentáře byly ve stejném duchu.

tfk: kontakt nemám. Ale asi nejlepší způbos jak KSM kontaktovat, bude dostavit se na nějakou demonstraci či levicovou akci, kde jistě stánek mladých komunistů najdeš.

haiins    09 červen 2009 22:46
PRÁVĚ JSEM DOKOUKAL DOKUMENT O MILADĚ HORÁKOVÉ A VŠICHNI PŘÍZNIVCI TOHOTO SVINSTVA SE STYĎTE!!!

tfk    09 červen 2009 21:39
PS: sjednoťme se protože v jednotě je síla

tfk    09 červen 2009 21:38
soudruhu Aleši máš pravdu ale opomněl jsi že nemáš kontakt na vedení strany a nikdo mi ho zatím nedal pokud ho seženeš tak s tebou souhlasím a co se týče těch ignorantů kteří sem lezou a neví ani kdo je jejich fotr tak těch si nevšímejte chytrému napověz blbého kopni

Jan    09 červen 2009 20:54
Milý Gery Weschke, je velmi hezké, že máš svůj názor (ač velmi urážlivý, zcestný a a vesměs o ničem), ale co ti na nás konkrétně vadí jsi neuvedl. Mimochodem, chodí sem nějaký správce, který by byl schopen mazat příspěvky, které se jeví býti psané puberťáky, kteří nemají do čeho píchnout?

Gery Weschke    09 červen 2009 19:39
Mimochodem, soudruhu jménem tfk, který tu řečníš o individuích, která sotva umí číst.... Ty se nauč psát, nebo piš azbukou, třeba ti to půjde líp! :o)

Gery Weschke    09 červen 2009 19:37
Milí hoši, já bych vám dal revoluci, až byste se z toho posrali. Lidi typu Boris a spol. mají být buď v léčebně (jejich kretenismus je očividný), nebo v kriminále (podpora a propagace hnutí....). Víte, soudruzi, v roce 1989 došlo k jedné zásadní chybě. Měli jste viset, vy ksindlové, všichni do jednoho. Naštěstí už vás opravdu podporují (až na pár výjimek) snad jen dědkové a babky, kterým už koukají ministranti z prdele. Snad nebude dlouho trvat, než vychcípete vy pakáži!

Aleš    09 červen 2009 15:23
Čest soudruzi.
Věřím že to myslíte dobře. Ale dle mého názoru je hlavním problémem levice její roztřístěnost. Vytvořením nového uskupení, které by navíc velmi snadno mohlo být spíš další frakcí by se situace spíš zhoršila. Lepší by bylo sehnat 1000 podpisů pro zrušení zákazu KSM než 1000 podpisů pro vytvoření další skupiny.

tfk    08 červen 2009 21:09
stačí myšlenka tou to začíná pak by někdo mohl založit webovky sestavit vedení názvy simboly a mnoho dalšího toto je návod ale jiná otázka je kdo má dost schopností na to založit tuto organizaci potřebujeme pomoc všech kteří budou mít pro tuto věc zápsl


307
vzkaz v knize
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Partneři:
http://www.kscm.cz
http://www.sosstudent.cz
http://www.kubadnes.cz
18. světový festival mládeže a studentstva
http://www.klub-pohranici.cz/
Top of Page Powered by Mambo Open Source
© 2017 Komunistický svaz mládeže
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.