Úvodní stránka arrow Návštěvní kniha Saturday, October 21 2017  
Kdo jsmeWho we areKontaktujte násKalendář akcíOdkazyInternationalNávštěvní kniha
Advertisement

Návštěvní kniha

Napsat vzkaz


Dimitri    24 září 2011 17:40
Napište mi prosím číslo obětí, které zemřely v demokratické zemi kvůli odlišným ideologickým názorům. Děkuji.

střílení do dělníků za první republiky - 57 obětí
alžírská válka - 171 100 obětí
mccarthismus - přes 50 000 obětí
a mohl bych pokračovat...

Bohužel to není pravda, pohraniční stráž střílela po každém, kdo chtěl přejít hranice a neměl výjezdovou propustku. Propustku nemohl dostat každý, zvláště pokud byla velká pravděpodobnost, že by se již dotyčná osoba ze zahraničí nevrátila. Uzavírat někoho za ostnatým drátem je nehumánní a nenormální.

Pane (prptože soudruhu vám říkat pochopitelně nebudu), lžete si do kapsy. Pohraničník musel nejdřív zavolat ,,stůj nebo střelím", potom následoval varovný výstřel, pak se střílelo na nohy a teprve potom na hlavu. Je zajímavé, že neuvádíte počet zabitých pohraničníků, o tom, že za socialismu mohli lidé cestovat do většiny soc. zemí, narozdíl od první republiky, kdy se stejně nikam nedostali, protože si to nemohli finančně dovolit, ani nemluvě. Omezeně se dalo cestovat i do kapitalistických států. A i dnes máte různá víza a omezení atd.

„To, že teď každý hrabe na svém písečku a "rozkrádá stát" není chyba nikoho jiného než Vás, protože za vaší vlády k tomu byli dohnáni...“ Je to chyba období let 48-89, ve kterém byli tito lidé vychováni, kdyby nedošlo k narušení demokracie v ČSR v letech 38, politická situace a kultura v ČR by byla naprosto jiná, s největší pravděpodobností by se ani nepodařil komunistický puč a my bychom tak dnes byli na úplně jiné ekonomické i politické úrovni.

To snad nemyslíte vážně?
Ani ten nejantikomunističtější historik pod sluncem, který zažil únor 1948, vám neřekne, že to byl puč. Mělo to podporu širokých lidových vrstev jo a mimochodem KSČ vyhrála volby! Když jste nesouhlasil, mohl jste vstoupit do NF (tam byly tři strany, KSČ, ČSS a Lidovci, takže že by vládla jedna strana taky není pravda). Kdyby nebylo kdyby, nebyly by chyby. Historii musíme přijímt takovou, jaká je, ale to neznamená, že je to nějaké dogma. Nebýt Mnichova, jistě by poválečný stav vypadal poněkud jinak - komunisté by se nemuseli vypořádávat s pozůstatky válečného běsnění, které bylo příčinou toho, že KSČ musela v některých ohledech dělat nepopulární kroky. Jinak já osobně mám třeba na Gottwalda spíš negativní názor, abyste si nemyslel, že náš svaz je nějaký spolek pámbíčkářů, který někoho slepě uctívá.

A proč to třeba v Německu funguje úplně jinak? Proč je Německo ekonomickou špičkou a politická kultura je na jiné úrovni? Protože po válce byl v Západním Německu nastolen tolerantní demokratický režim, který své lidi nevychovával k tomu, aby si rozkrádal svůj stát, jak to učil komunistický režim nás! Kdo rozkradl náš stát? Bývalý vexláci, kteří se rekrutovali právě ze slabin a éry bývalého režimu. Bolševici si vychovali své rozkrádače sami, kdybychom po válce navázali na vývoj první republiky, fungovalo by dnes vše jinak, podle mého názoru normálně a bylo by ušetřeno mnoho lidských útrap a neštěstí.

Německo ( západní) bych radši nechal být, tam se do parlamentu po válce v klidu dostávali bývalí SSáci nebo příslušníci gestapa. Takže politická kultura na dvě věci. Se současným Německem to sice srovnávat nelze, ale i tam už začínají náckové pomalu ale jistě znovu vystrkovat růžky.
A kdybychom do důsledků navázali na vývoj z první republiky - tak dnes žijeme v nějakém typu nacionalisticko - šovinisticko -konzervativního režimu, proti kterému by ten současný byl jen slabým odvarem.

Ale prosím vás a jak by asi vzniklo známé heslo „Kdo neokrádá stát, okrádá svoji rodinu!“?

Vymysleli ho antikomunisté. Lidi toho nakecají...

Stejně tak zestátňování můžeme přirovnat ke krádeži.

Víte, jaký je rozdíl mezi loupeží banky a znárodněním? V obou případech jde o obrání zlodějů, akorát v tom prvním případě v zájmu jednotlivce, v tom druhém případě v zájmu společnosti ;)
Naopak privatizace je krádež, protože kapitalisti seberou majetek státu, rozkradou si ho mezi sebou a použijou ho k vykořisťování lidské práce!

Vy jste lidem vzali, některým něco málo dali a hodně si mezi sebou rozkradli, to je teda fakt.

A co jsme vzali třeba konkrétně vám?
Mimochodem, o jakých ,,nás" mluvíte, když většina členů KSM se narodila v tomto režimu, a těžko na ně můžete svalovat vinu za něco, co nespáchali, i když se třeba cítíte v právu.

Musíš být podnikavý, abys nemusel být zaměstnanec a to každý neumí.

Čili přeloženo do češtiny být drzej spratek, mít ostrý lokty, být bezohlednej a mít tatíčka majitele firmy.
Taky se vyznat v různých fíglech a tunelování, a v tom, jak kecat tři hodiny o hovně a o tom, jak firma vzkvétá, zatímco dělníci nemají co do pusy.
To je ta vaše podnikavost. Podnikat můžete i v socialismu, prosím, založte si družstvo! Jediný rozdíl je víte v čem? Že v družstvu jsou si všichni rovni a mají z té práce užitek, kdežto kapitalistická firma je tvrdě hierarchická instituce, jejíž fungování v mnohém připomíná feudalismus.

Občan musí mít právo myslet si svůj názor a to bez postihu, což za komunistů nešlo. Solidarita? A proč se postižení lidé automaticky zavírali do ústavů, aby nebyli vidět? Aby se občané měli dobře...proč tedy tolik zvěrstev a zákazů? Stát by neměl ovládat lidi, ale lidi by měli ovládat stát!

A kdo vám váš názor bere? Od toho je přece tato diskuze. Když nebudete porušovat socialistické zákony, tak si pro mě za mě myslete, co chcete.
Já nesouhlasím se vším, co se dělo v minulém režimu, to byla jen jedna forma socialismu, může být jiná. Jiná forma je na Kubě, jiná ve Venezuele, jiná třeba ve Vietnamu...
Ústavy mají svůj účel, i když samozřejmě nejsou samospasitelné.

Kdybych si přečetl váš příspěvek až sem, nerozhodl bych se protiargumentovat....

Nemusíte.

Páni, to jsou argumenty, Pionýr byl k tomu, aby strana KSČ měla mládež pod dohledem a mohla jí vnucovat své názory a postoje. Čili jinak řečeno „vymývárna mozků“.

Hlavně, že dnešní média jsou objektivní jako stehno. Každý režim chce vydržet co nejdéle a používá k tomu různé prostředky. Buržoasie i proletariát mohou vládnout různými způsoby, ne pouze jedním.

Já historik jsem a věřte tomu, že tisíce lidí zemřelo a statisíce lidí se trápilo jenom kvůli tomu, že zastávali jiný názor, nebo jenom znali někoho, kdo si ten názor myslí. Pro lepší představu pro vás: kdyby dnešní režim byl minimálně stejný jako minulý, za své názory na těchto stránkách byste byl popraven.
Zbytek již nemá cenu komentovat. Totalitní režim zkrátka nejde hájit pomocí relevantních a pravdivých argumentů. Přečtěte si něco z historie, ať víte, co ti vaši soudruzi dělali za svinstva. Ono by vás pak to „čest práci“ a „soudruhování“ rychle přešlo! Doufám že nedojde k dalšímu puči protože podle vašeho slohu usuzuji, že „buržousti“ jako já by okamžitě dostali smyčku kolem krku.

Nejsem slepým příznivcem nebo odpůrcem čehokoliv. Na historii se snažím dívat objektivně, což je s komunistickou myšlenkou historického materialismu v souladu. Historie byla taková, jaká byla, takže hádat se o kdyby nemá smysl.
A když budete pracovat a chovat se slušně, pracovat atd, tak se ničeho bát nemusíte. My komunisti jsme tady přece pro lidi, tedy i pro vás.
Proč bychom vám dávali smyčku kolem krku, jste snad fašista nebo masový vrah? Věřím, že ne, působíte inteligentním dojmem. S přáním pěkného dne, Dimitri.

D Kopecký    19 srpen 2011 20:59
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Zdar soudruzi. V první řadě bych něco řekl panu "Demokracie vítězí"
Já si ty články přečetl a přesto souhlasím s komunismem. Proč. Protože jsi zaslepený tímle "ideálem" a nevšímáš si co se děje ve světě. Amerika bezdůvodně
útočí na Lybii. Lidé jsou vyhazováni na ulici, zatímco si politici a podnikatelé žijí v luxusních vilách, jezdí na drahé dovolené, zatímco stát je zadluženej a my pracující lid dřeme abychom se vůbec uživili. A proti tomu bojujeme my a proti tomu bojovali i komunisté. Neospravedlňujeme jejich činy ,ale jak můžeš vědět že se dnes neděje totéž.
Podivej se na dnešní svět a možná začneš pochybovat o tý tvý svobodě.

Demokracie Zvítězí    18 srpen 2011 18:50
To Dimitri and to Hubert:
„Kvůli kapitalismu zemřelo mnohem více lidí, navíc je to otázka člověka, jak tu ideologii bude praktikovat“ Napište mi prosím číslo obětí, které zemřely v demokratické zemi kvůli odlišným ideologickým názorům. Děkuji.
„Pokud někdo emigroval, mohl a je to jeho věc.“ Bohužel to není pravda, pohraniční stráž střílela po každém, kdo chtěl přejít hranice a neměl výjezdovou propustku. Propustku nemohl dostat každý, zvláště pokud byla velká pravděpodobnost, že by se již dotyčná osoba ze zahraničí nevrátila. Uzavírat někoho za ostnatým drátem je nehumánní a nenormální.
„To, že teď každý hrabe na svém písečku a "rozkrádá stát" není chyba nikoho jiného než Vás, protože za vaší vlády k tomu byli dohnáni...“ Je to chyba období let 48-89, ve kterém byli tito lidé vychováni, kdyby nedošlo k narušení demokracie v ČSR v letech 38, politická situace a kultura v ČR by byla naprosto jiná, s největší pravděpodobností by se ani nepodařil komunistický puč a my bychom tak dnes byli na úplně jiné ekonomické i politické úrovni.
„Na rozkrádání státu je založena logika kapitalistického systému, kde vlády skrytě či otevřeně plní vůli různých nadnárodních korporací, které tahají za nitky.“ A proč to třeba v Německu funguje úplně jinak? Proč je Německo ekonomickou špičkou a politická kultura je na jiné úrovni? Protože po válce byl v Západním Německu nastolen tolerantní demokratický režim, který své lidi nevychovával k tomu, aby si rozkrádal svůj stát, jak to učil komunistický režim nás! Kdo rozkradl náš stát? Bývalý vexláci, kteří se rekrutovali právě ze slabin a éry bývalého režimu. Bolševici si vychovali své rozkrádače sami, kdybychom po válce navázali na vývoj první republiky, fungovalo by dnes vše jinak, podle mého názoru normálně a bylo by ušetřeno mnoho lidských útrap a neštěstí.
„Komunisté nikoho nenutili, aby kradl, nevím, jak jste na to, vy jeden výtečníku, přišel.“ Ale prosím vás a jak by asi vzniklo známé heslo „Kdo neokrádá stát, okrádá svoji rodinu!“? Stejně tak zestátňování můžeme přirovnat ke krádeži.
„My jsme naopak lidem vrátili to, co jim patřilo. Je přece logické, že např.půda, kde pracuji, mi patří?“ Vy jste lidem vzali, některým něco málo dali a hodně si mezi sebou rozkradli, to je teda fakt.
„ A že se pracuje pro všechny navzájem namísto pro někoho, kdo tě pak vydírá a sám nedělá nic?“ Musíš být podnikavý, abys nemusel být zaměstnanec a to každý neumí.
„Správně fungujícímu státu záleží na tom, aby se jeho občané měli dobře. Naproti tomu drtivé většině kapitalistů záleží pouze na zisku. (...) Socialismus je naopak založen na solidaritě.“ Občan musí mít právo myslet si svůj názor a to bez postihu, což za komunistů nešlo. Solidarita? A proč se postižení lidé automaticky zavírali do ústavů, aby nebyli vidět? Aby se občané měli dobře...proč tedy tolik zvěrstev a zákazů? Stát by neměl ovládat lidi, ale lidi by měli ovládat stát!
„Slušní jsme, na rozdíl od buržoustů a jejich přisluhovačů, s těmi jejich tučnými pupky, které škrtí kravata jak jsou tlustí a snad i na zavázání tkaničky si někoho potřebují najmout.“ Kdybych si přečetl váš příspěvek až sem, nerozhodl bych se protiargumentovat....
„a od čeho byl Pionýr nebo Svazák? No asi dělali bordel když šli do vězení…“ Páni, to jsou argumenty, Pionýr byl k tomu, aby strana KSČ měla mládež pod dohledem a mohla jí vnucovat své názory a postoje. Čili jinak řečeno „vymývárna mozků“.
„Samozřejmě nejsem příznivcem toho, za politické názory někoho automaticky zavírat, ale kdoví, jak to s těmito lidmi bylo…vy jste právník nebo historik, že víte, že např.procesy v 50.letech byly všechny vykonstruované atd?“ Já historik jsem a věřte tomu, že tisíce lidí zemřelo a statisíce lidí se trápilo jenom kvůli tomu, že zastávali jiný názor, nebo jenom znali někoho, kdo si ten názor myslí. Pro lepší představu pro vás: kdyby dnešní režim byl minimálně stejný jako minulý, za své názory na těchto stránkách byste byl popraven.
Zbytek již nemá cenu komentovat. Totalitní režim zkrátka nejde hájit pomocí relevantních a pravdivých argumentů. Přečtěte si něco z historie, ať víte, co ti vaši soudruzi dělali za svinstva. Ono by vás pak to „čest práci“ a „soudruhování“ rychle přešlo! Doufám že nedojde k dalšímu puči protože podle vašeho slohu usuzuji, že „buržousti“ jako já by okamžitě dostali smyčku kolem krku.

iKomunistaKSCM@gmail    10 srpen 2011 16:54
Čest práci, soudruzi. Po zběžném pročtení asi 7 stránek návštěvní knihy jsem se rozhodl Vám napsat jen děkovný a podpůrný dopis, abyste to vzdor všem demagogům vydrželi až do konce. Nebudu reagovat na ty primitivní výlevy o ráji kapitalismu a nelidském komunismu. Až budou mít lidé zase hluboko do peněženek a až mladí budou zakládat rodiny, tak se k Vám nakonec rádi přidají. Až se společnost bude zbarvovat do hněda, tak jistě prozřou a dají si říct. Jsem rád, že nemažete i ty názory, které Vaší organizací opovrhují. Takže čest Vám!

Oldřich    07 červenec 2011 23:52
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Jsem studentem stření školy. Je mi 16 let, ale to co nás učí je jasný hnus. Plně podporuji zájmy KSM i KSČM. Byl bych velice rád kdyby tento zrácený systém konečně skončil a aby mohl každý svobodně žít.

Hubert    23 květen 2011 17:29
"to Honza Buček: zkus napsat e-mail na holas@ksm.cz nebo se přihlásit do skupiny na Facebooku "Komunistický svaz mládeže"

Hubert    15 květen 2011 16:31
Je mi z vás akorát do breku... jak můžete vyznávat takovouhle ideologii, která po světě zabila desítky milionů lidí a stále ještě zabíjí...

Kvůli kapitalismu zemřelo mnohem více lidí, navíc je to otázka člověka, jak tu ideologii bude praktikovat
Pokud někoho zabiješ nožem, taky to není vina nože, protože ho můžeš použít k mírumilovným věcem, například ke krájení chleba. Stejné je to s komunismem, kapitalismem atd…vše se dá zneužít a to že někoho někdo zabije kvůli názoru, za to nemůžeme my, my jsme se narodili v této době a pro lidi chceme dobro. Tedy pro ty, kteří pracují a jsou slušní.

Jen díky vaší "ideální vládě" trvající 40 let odešlo z Československa 400000 lidí - zejména inteligence a zdeformovalo povahy celého národa...

žádná vláda není ideální a ani my to o sobě netvrdíme, protože nejsme idealisté.
Vláda je vždy prostředek útlaku jedné třídy nad druhou a socialismus je pouze cestou ke komunismu, tedy beztřídní společnosti, o jejíž dosažení usilujeme. Pokud někdo emigroval, mohl a je to jeho věc.
Stejně se pak většina lidí vrátila když poznali, že na Západě budou dřít hubou o zem, když nebudou takzvaně úspěšní podle těch vašich slavných kapitalistických parametrů, podle kterých je slušný, pracovitý a poctivý člověk, který se stará o druhé, vlastně nenormální, zatímco normální je egoistické prase, které na všechny okolo s prominutím s.e.r.e. Inteligence s politickým názorem nesouvisí a jak už jsem řekl, kdo emigroval, byl to jeho problém. Měli tam snad být ti lidé násilím drženi? Mnohdy byli ale až potom, a znovu opakuji, že to těžko můžete dávat za vinu někomu, kdo to nezažil.
V každé ideologii a straně najdeš chytré lidi, stejně jako i blbce a prospěcháře…

To, že teď každý hrabe na svém písečku a "rozkrádá stát" není chyba nikoho jiného než Vás, protože za vaší vlády k tomu byli dohnáni...

Na rozkrádání státu je založena logika kapitalistického systému, kde vlády skrytě či otevřeně plní vůli různých nadnárodních korporací, které tahají za nitky. V čele těchto korporací sedí úzká elita, která není nikým volena. Komunisté nikoho nenutili, aby kradl, nevím, jak jste na to, vy jeden výtečníku, přišel.
My jsme naopak lidem vrátili to, co jim patřilo. Je přece logické, že např.půda, kde pracuji, mi patří?
A že se pracuje pro všechny navzájem namísto pro někoho, kdo tě pak vydírá a sám nedělá nic?
Správně fungujícímu státu záleží na tom, aby se jeho občané měli dobře. Naproti tomu drtivé většině kapitalistů záleží pouze na zisku. Jsou i světlé výjimky, ale těch je velmi poskrovnu a když si má buržoust vybrat mezi svými zájmy a vaším dobrem, vybere si svoje zájmy. V kapitalismu je logické být egoistou. Když budu slušný a řeknu zákazníkovi ,,já mám sice dobré lampy, ale ten naproti má lepší“ nejspíš krachnu. Socialismus je naopak založen na solidaritě.

Proberte se a zrušte se, pokud máte jen trochu své vlastní slušnosti. Že odsuzujete dnešní politiky se dá ještě pochopit,... ale nemůžete říct, že za Vás se žilo svobodně

Slušní jsme, na rozdíl od buržoustů a jejich přisluhovačů, s těmi jejich tučnými pupky, které škrtí kravata jak jsou tlustí a snad i na zavázání tkaničky si někoho potřebují najmout. A ještě jsem neviděl hnutí, spolek nebo stranu, která by zrušila sama sebe, i když uznávám, že by šlo o velmi zajímavý společenský úkaz…zkuste říct třeba Jehovistům, ať se zruší a uvidíme, co vám odpoví, vy ďáble .

Nežilo! Zavřeli jste desítky skautů, kteří nedělali nic jiného, než že vychovávali mládež,...

a od čeho byl Pionýr nebo Svazák? No asi dělali bordel když šli do vězení…
Samozřejmě nejsem příznivcem toho, za politické názory někoho automaticky zavírat, ale kdoví, jak to s těmito lidmi bylo…vy jste právník nebo historik, že víte, že např.procesy v 50.letech byly všechny vykonstruované atd? Já odborník nejsem, takže v tomto ohledu nemohu sloužit.


že z dětí dělali svědomité občany s vlastním názorem na svět... TOHLE NENÍ POCHOPITELNÉ!!! A vy mladí, kteří se sem k těm ubožákům ženete si to laskavě uvědomte!

základem socialistické výchovy je rozvoj lidské osobnosti, k čemuž patří i respektování toho, že si dítě tvoří vlastní názor, v rámci určitých mezí. To není nikterak v rozporu s marxismem, naopak, i ten klade důraz na diskuzi a poznávání, pokud se tím někdo neřídí, pak komunista není, i když si tak třeba říká.
Názory, milej pane (protože soudruhu Ti říkat nebudu,tobě teda ne) vnucujete dětem vy.
Nám ve škole tlučou do hlavy, že máme podporovat pravici, v Americe musí školáci přísahat věrnost Bibli, bohu a Americe. Vy něco říkáte o netoleranci k jiným názorům? Neříkám, že komunisté byli ideální, člověk od člověka, jako všude jinde. Ale zameťte si před vlastním prahem, než budete kritizovat druhé.

Protože Pravda skutečně vítězí!

Ano, pravda, ale co to je? Pravda je strašně relativní pojem a to co Vy považujete za pravdu, může být pro nás lež a naopak. Existuje samozřejmě určitá objektivní pravda ve smyslu vědy (např. 1+1=2, Země je kulatá), která se dá dokázat. V oblasti politické je to složitější, protože tam si tu pravdu může každý přizpůsobit podle sebe. Marxismus vychází z vědeckého pohledu na svět, proto se objektivní pravdě nejspíš nejvíce blíží.

Dimitri    15 květen 2011 16:29
Je mi z vás akorát do breku... jak můžete vyznávat takovouhle ideologii, která po světě zabila desítky milionů lidí a stále ještě zabíjí...

Kvůli kapitalismu zemřelo mnohem více lidí, navíc je to otázka člověka, jak tu ideologii bude praktikovat
Pokud někoho zabiješ nožem, taky to není vina nože, protože ho můžeš použít k mírumilovným věcem, například ke krájení chleba. Stejné je to s komunismem, kapitalismem atd…vše se dá zneužít a to že někoho někdo zabije kvůli názoru, za to nemůžeme my, my jsme se narodili v této době a pro lidi chceme dobro. Tedy pro ty, kteří pracují a jsou slušní.

Jen díky vaší "ideální vládě" trvající 40 let odešlo z Československa 400000 lidí - zejména inteligence a zdeformovalo povahy celého národa...

žádná vláda není ideální a ani my to o sobě netvrdíme, protože nejsme idealisté.
Vláda je vždy prostředek útlaku jedné třídy nad druhou a socialismus je pouze cestou ke komunismu, tedy beztřídní společnosti, o jejíž dosažení usilujeme. Pokud někdo emigroval, mohl a je to jeho věc.
Stejně se pak většina lidí vrátila když poznali, že na Západě budou dřít hubou o zem, když nebudou takzvaně úspěšní podle těch vašich slavných kapitalistických parametrů, podle kterých je slušný, pracovitý a poctivý člověk, který se stará o druhé, vlastně nenormální, zatímco normální je egoistické prase, které na všechny okolo s prominutím s.e.r.e. Inteligence s politickým názorem nesouvisí a jak už jsem řekl, kdo emigroval, byl to jeho problém. Měli tam snad být ti lidé násilím drženi? Mnohdy byli ale až potom, a znovu opakuji, že to těžko můžete dávat za vinu někomu, kdo to nezažil.
V každé ideologii a straně najdeš chytré lidi, stejně jako i blbce a prospěcháře…

To, že teď každý hrabe na svém písečku a "rozkrádá stát" není chyba nikoho jiného než Vás, protože za vaší vlády k tomu byli dohnáni...

Na rozkrádání státu je založena logika kapitalistického systému, kde vlády skrytě či otevřeně plní vůli různých nadnárodních korporací, které tahají za nitky. V čele těchto korporací sedí úzká elita, která není nikým volena. Komunisté nikoho nenutili, aby kradl, nevím, jak jste na to, vy jeden výtečníku, přišel.
My jsme naopak lidem vrátili to, co jim patřilo. Je přece logické, že např.půda, kde pracuji, mi patří?
A že se pracuje pro všechny navzájem namísto pro někoho, kdo tě pak vydírá a sám nedělá nic?
Správně fungujícímu státu záleží na tom, aby se jeho občané měli dobře. Naproti tomu drtivé většině kapitalistů záleží pouze na zisku. Jsou i světlé výjimky, ale těch je velmi poskrovnu a když si má buržoust vybrat mezi svými zájmy a vaším dobrem, vybere si svoje zájmy. V kapitalismu je logické být egoistou. Když budu slušný a řeknu zákazníkovi ,,já mám sice dobré lampy, ale ten naproti má lepší“ nejspíš krachnu. Socialismus je naopak založen na solidaritě.

Proberte se a zrušte se, pokud máte jen trochu své vlastní slušnosti. Že odsuzujete dnešní politiky se dá ještě pochopit,... ale nemůžete říct, že za Vás se žilo svobodně

Slušní jsme, na rozdíl od buržoustů a jejich přisluhovačů, s těmi jejich tučnými pupky, které škrtí kravata jak jsou tlustí a snad i na zavázání tkaničky si někoho potřebují najmout. A ještě jsem neviděl hnutí, spolek nebo stranu, která by zrušila sama sebe, i když uznávám, že by šlo o velmi zajímavý společenský úkaz…zkuste říct třeba Jehovistům, ať se zruší a uvidíme, co vám odpoví, vy ďáble .

Nežilo! Zavřeli jste desítky skautů, kteří nedělali nic jiného, než že vychovávali mládež,...

a od čeho byl Pionýr nebo Svazák? No asi dělali bordel když šli do vězení…
Samozřejmě nejsem příznivcem toho, za politické názory někoho automaticky zavírat, ale kdoví, jak to s těmito lidmi bylo…vy jste právník nebo historik, že víte, že např.procesy v 50.letech byly všechny vykonstruované atd? Já odborník nejsem, takže v tomto ohledu nemohu sloužit.


že z dětí dělali svědomité občany s vlastním názorem na svět... TOHLE NENÍ POCHOPITELNÉ!!! A vy mladí, kteří se sem k těm ubožákům ženete si to laskavě uvědomte!

základem socialistické výchovy je rozvoj lidské osobnosti, k čemuž patří i respektování toho, že si dítě tvoří vlastní názor, v rámci určitých mezí. To není nikterak v rozporu s marxismem, naopak, i ten klade důraz na diskuzi a poznávání, pokud se tím někdo neřídí, pak komunista není, i když si tak třeba říká.
Názory, milej pane (protože soudruhu Ti říkat nebudu,tobě teda ne) vnucujete dětem vy.
Nám ve škole tlučou do hlavy, že máme podporovat pravici, v Americe musí školáci přísahat věrnost Bibli, bohu a Americe. Vy něco říkáte o netoleranci k jiným názorům? Neříkám, že komunisté byli ideální, člověk od člověka, jako všude jinde. Ale zameťte si před vlastním prahem, než budete kritizovat druhé.

Protože Pravda skutečně vítězí!

Ano, pravda, ale co to je? Pravda je strašně relativní pojem a to co Vy považujete za pravdu, může být pro nás lež a naopak. Existuje samozřejmě určitá objektivní pravda ve smyslu vědy (např. 1+1=2, Země je kulatá), která se dá dokázat. V oblasti politické je to složitější, protože tam si tu pravdu může každý přizpůsobit podle sebe. Marxismus vychází z vědeckého pohledu na svět, proto se objektivní pravdě nejspíš nejvíce blíží.

Břeťa    13 květen 2011 21:26
ach jo

Břeťa    13 květen 2011 21:18
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Soudruzi, vám ta cenzura chybí, že?

Břeťa    13 květen 2011 21:17
cenzura :-D

Břeťa    13 květen 2011 20:48
Je mi z vás akorát do breku... jak můžete vyznávat takovouhle ideologii, která po světě zabila desítky milionů lidí a stále ještě zabíjí... Jen díky vaší "ideální vládě" trvající 40 let odešlo z Československa 400000 lidí - zejména inteligence a zdeformovalo povahy celého národa... To, že teď každý hrabe na svém písečku a "rozkrádá stát" není chyba nikoho jiného než Vás, protože za vaší vlády k tomu byli dohnáni...

Proberte se a zrušte se, pokud máte jen trochu své vlastní slušnosti. Že odsuzujete dnešní politiky se dá ještě pochopit,... ale nemůžete říct, že za Vás se žilo svobodně

Nežilo! Zavřeli jste desítky skautů, kteří nedělali nic jiného, než že vychovávali mládež,... že z dětí dělali svědomité občany s vlastním názorem na svět... TOHLE NENÍ POCHOPITELNÉ!!! A vy mladí, kteří se sem k těm ubožákům ženete si to laskavě uvědomte!

Protože Pravda skutečně vítězí!

Karel    10 květen 2011 15:03
Odpověď na Ondřejovu otázku: Ano , máme se tak dobře. Jsme pouhý živnostník bez zaměstnanců, samozřejmě řádně platím daně a veškeré odvody. Jsem to, co bych za socialismu být nemohl.
A teď k všeobecnému pohledu. Nebýt znárodňování a kolektivizace po 1948, nemuselo by se po 1989 privatizovat. Jak prosté, že? Životní úroveň by byla cca na úrovni Německa, Rakouska apod. A nemají se tam ani obyčejní lidé hůře než u nás. A na konec bych měl pár otázek.
1/ Znám osobně hodně lidí i ze svého blízkého okolí, kteří odešli z Československa na tehdejší západ. Ale vím jen o velmi málo, kteří tehdy utekli ze západu do ČSSR nebo jiné socialistické země. A když, tak vždy měli na svědomí kriminální čin. Ne nějaké nedovolené opuštění republiky nebo rozvracení soc.řádu, ale opravdový zločin. Otázka zní proč je takový nepoměr mezi těmito uprchlíky?
2/ Souvisí s ot. 1 - proč bylo nedovolené volně vycestovat na tehdejší zápak, když v soc.zřízení bylo tak dobře.
3/ Jak je možné , že za oněch dlouhých 40 let socialistického vývoje v Československu a 60 let v SSSR bylo hospodářství na tak nízkém stupni technického vývoje, že země RVHP byly závislé na dovodu zboží a technologií ze "západu"?

Kapitalista    05 duben 2011 09:51
Vaše iniciativa je naprostý výsměch všemu. Když se podívám, že vaší myšlenkou bylo zabito 100 000 000 lidí a vy tu mluvíte o demokracii, je mi celkem do breku. Neznám horší vládu, kterou by svět mohl mít - vládu lží, vražd a propagandy. Vládu, kde si ani ten nejposlednější člověk nemůže být jistý, zda se on a jeho rodina dočká příštího dne. Vládu, kde nerozozhodujou znalosti, zkušenosti a kvality člověka, ale jeho působení ve straně, jeho umění lhát a jít přes mrtvoly. Doufám, že na světě existuje spravedlnost a že všichni nevinně zabití (stranou, kterou propagujete) si vás někde nejdou. Pro mě jste největší ubožáci a vždy jimi budete.
PS: pro vaši skvělou vládu během níž jste prosperující stát dovedli na pokraj krachu, si vypůjčím jeden citát: "Hovno za vás bylo, hovno po vás zbylo a ještě se tim hovnem chlubíte"

Matze    31 březen 2011 12:52
Dear Friends!

We're from the SDAJ Augsburg (Bavaria). Last year we were twice to a trip in Pilzen.

In the middle of April we're planing a trip again.

We would be very pleased about kontakt to comerads in or around Pilzen.

In deep solidarity,
Matze

David Boček    22 březen 2011 23:44
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Chcípněte vy bolševická mrzká lůzo! Pseudopacifisti, na co si tu hrajete?? Kurvy komunistické!

Rujo    27 únor 2011 01:52
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Štyridsať rokov sme si žili v ideálnom štáte, kde každý mal byt, prácu a základné sociálne zabezpečenie. Mlieko nás stálo dve koruny, na telefón sme čakali rok, na trabant sme si počkali aj zo tri roky. V obchodoch nebolo nič ale zohnať sa dalo všetko. Na pomaranče sme čakali v nekonečných radoch. Ak sa náhodou Husák pohádal s Castrom neboli pomaranče žiadne. Keď sused odcestoval na dovolenku do Talianska už nikdy sa nevrátil. Keď sme ako štát povstali a povedali skúsime to ináč prišli bratské vojská a ukázali nám správnu cestu. Keď sa zopár ľudí, z ktorých z ničoho nič bol tisícový zástup, ktorí chcel vyjadriť svoj nesúhlas s daným režimom prišli policajti a všetkých ich pobili a pozatýkali. Ale hlavne že sme mali prácu a to mlieko stálo len tie dve koruny ;)

Ondřej sabo    26 únor 2011 20:34
Nejvíc mě baví lidi,kteří si myslí že když je někdo komunista tak se hlasi k tomu co tady bylo.Pokud můžu mluvit za sebe tak ja se hlasim ke komunismu jako takovému.A to co bylo v minulích letech u nás tak ktomu můžu říct jenom jedno.A sice připoušztím že to nebylo dokonalé ale o lidi bylo dobře postarano.Jako stát jsem měli zamědělství na vysoké úrovni,zdravotnictvi bylo dostupne pro každého,průmysl tu byl také na slušné úrovni,A když člověk měl dostat důchod tak ho dostal od státu.A ne jako v dnešní době že si člověk musí s prominutím utrhovat od huby a davat si to na nějaký spoření když do státu nastrkal za život dost a dost peněz.A za minulého režimu lidi mohli také diskutovat. Jinak jestli někdo chce věřit lžím a překrouceným dějinam tak je to jeho boj

Black Katherine    24 únor 2011 13:56
Zdravím bolševiky, koukám že tyhle stránky jsou jen jeden velký pytel sraček, ale zajímalo by mě, jestli tohle myslíte vážně???? :

Dále odsuzujeme ICC (Mezinárodní trestní soud) pro jeho zřejmý útok na africké vůdce

Honza Buček    22 únor 2011 15:51
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Dobrý den, je mi 15 let jsem odpůrcem pravice, chtěl bych se zeptat, jestli se někdy v blízké době bude konat nějaká demonstrace nebo diskuze naší strany KSM. Rád bych se aktivně zapojil do chodu KSM.

Děkuji ...........
Honza Buček


307
vzkaz v knize
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Partneři:
http://www.kscm.cz
http://www.sosstudent.cz
http://www.kubadnes.cz
18. světový festival mládeže a studentstva
http://www.klub-pohranici.cz/
Top of Page Powered by Mambo Open Source
© 2017 Komunistický svaz mládeže
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.